Home / Bölge Belediyeleri / Yaşlı hastayı yanlışlıkla verilen pensilin öldürüyordu

Yaşlı hastayı yanlışlıkla verilen pensilin öldürüyordu

Enfield’de yaşlı bir kanser hastasının, kendisine Chase Farm Hastanesi görevlilerinin yanlışlıkla verdiği pensilin içerikli ilaç nedeniyle ölümden döndüğü iddia edildi. Birbeck Road’da yaşayan 82 yaşındaki Jean Seymour’un oğlu David Seymour, bileğinde alerjisi olduğunu belirten kırmızı bilekliği olmasına rağmen Chase Farm Hastanesi görevlilerince annesine içinde pensilin olan antibiyotik verildiğini ve bunun da alerji yaptığını, üç gün boyunca üşüme, titremeler yaşadığını öne sürerek şikayetçi oldu. Bayan Seymour’un yaşadığı bu stresli günlerin de etkisiyle bir süre sonra tedavi görmekte olduğu mide kanserinden öldüğünü belirten oğul Seymour, ‘Anneme içinde penisilin olan Tazocin verildiğini öğrenir öğrenmez, Hasta Tavsiye ve İrtibat Bürosu’na yazılı şikayette bulundum. Daha sonra 3-4 kez e-posta ile şikayetimi tekrarladım ve iki kez telefon ettim. Ancak hiçbir sonuç alamadım. Davranışları hiç de hoş değil’ dedi.

Hastane sözcüsü ise, inceleme soruşturmanı n yapılmakta ve eylem planının uygulanmakta olduğunu söyledi. Sözcü, ‘Maalesef biz personelimiz hakkında yaptığımız soruşturmanı n sonuçlarını yazılı olarak bildirme yetkisine sahip değiliz. Biz her zaman Bay Seymour’u gelip personelimizle konu üzerine görüşebileceğ ini söyledik’ diye konuştu.

Check Also

Kütüphanelere kapanma riski

Enfield’de bulunan kütüphanelerin bir kısmının bütçe kesinitilerin-den dolayı kapanma tehlikesi ile karşı karşıya bulunduğu belirtildi. …